Hejhejhejhejhejhejhejhej

Skulle jag skriva någonting nu så skulle det med största sannolikhet att handla om självdestruktivitet, om att hosta sig till sömns och om att missbruka sin egen energi och att manipulera sig själv. Ja, helt enkelt självdestruktivitetens definition, eeeh.

Jag städar maniskt varje Torsdag, skrubbar varje vrå i badrummet, skakar alla mattor och torkar golvet med kalk-borttagning. Det är smutsigt i köket, men vi skyller allt på killen vi inte riktigt vet vem det är, han är blyg. Det är lättast så, men vem ska jag skylla på i mitt rum? Nej, det går ju inte. Därav städ-Torsdagarna. Så vill du hälsa på? Kom på en fredag, så slipper du köpa ett liftkort till klädhögarna som växer med fasanfull hastighet, värre än värsta Åre-skutan (som det bara finns en av).

Åh shit vad det luktar illa det där kalkborttagningsgrejen. ÅÅÅÅh. Jag blir lite hjärndöd av det tror jag. Som om jag inte redan var tillräckligt hjärndöd sedan innan. Jag funderar starkt på om sifferlexin växt sig starkare, jag har tragglat och jobbat hårt på att memorera mitt nya telefonnummer, men efter två månader så minns jag bara de två första siffrorna 07 och en massa nollor.

Sjukligt noll-värderat inlägg det här. HAHA, men som sagt, det är en bakterie som äter upp mina hjärnceller, en hosta som förbrukar min sömn och ett telefonsamtal som jag borde ringa men inte vill.

Där. Varsågod. Gå och lägg er. Klockan är mycket. Hej.

Kommentarer
Postat av: s

hahaha, ska du inte läggga ner det här emmsi, du gillar ju inte ens å skriva. ;) tssss. puss

2010-02-12 @ 19:39:38
Postat av: Schpeck

Pemm, jag saknar våra promenader nu... :(

2010-02-13 @ 12:04:12
URL: http://ajajkapten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0