Hey hey ho bloggen

Hej! Nu bloggen ska du få smaka på vad alla andra bloggar smakar på jämt. Vardagstrivialiteter.

Jag har grillat korv i snöstorm idag, så jag luktar rök. Jag kokar kaffe, för mitt snabbkaffe är slut. Jag saknar min vän Rebecka, för våra promenader är bättre än den mest proffsiga terapin. Jag pluggar också, vad jag pluggar ska jag nu gestalta med en bild... passade på att frilägga mig själv samtidigt som jag räknade. Det blev lite roligare så:


Efter att jag räknat på friläggningen av mig själv så kom jag fram till att jag saknar jämviktsläge, eftersom ingen kraft är konstant, ever. Tråkigt tycker jag.

BLEH.
Vad oseriös jag har blivit, seriöst.


Kommentarer
Postat av: Peck

Jag saknar dig massor med! Det är alldele för länge att vara ifrån varandra såhär. Inget bra alls. Men tänk vilka promenader vi ska ta i april!! :)

2010-02-17 @ 10:29:35
URL: http://ajajkapten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0